Vonkans

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Vakna inte med tuppen iallafall

Av Veronica Dentz - 23 juni 2014 13:10

Klockan är runt ett och jag är påväg upp , det har varit en jobbig natt kan jag säga men nu är jag vaken.
Varför ska man bli förkyld nu!? Jag pallar inte riktigt det!
Snart ska jag gå ner och göra lite brunch, tror faktiskt det blir toast som vanligt sen göra mig iordning och kolla lite på datorn :) kommer bli en lugn dag idag.
Tror det regnar ute också så jag håller mig inne och försöker bli frisk istället!
Skriver mer sen ;)
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Dentz - 6 juli 2014 14:21


Igår var det en bra dag! Sov till tolv sen va det att duscha, göra sig ordning för att dra vidare till Kristianstad , väldigt mysigt :) Jag, Natalie, Moa, Sebbe och Emil, det slutade med att vi tog nåt och dricka jag och Sebbe sen gick vi till sc...

Av Veronica Dentz - 28 juni 2014 02:11


Igår missade jag och skriva, hoppsan men det kommer idag istället , igår var jag inne i stan och skulle kolla efter bikini men hamna inne på lush istället, asså den butiken, jag avgudar den till max! Där finns allt inom skönhet. Från tvålar till ansi...

Av Veronica Dentz - 25 juni 2014 15:09


Idag mår man som man mår, efter några timmars sömn så är jag nu vaken och ansiktsmasken är på för att fräscha upp mig! Ikväll blir det väl ut igen på äventyr men inte så mycket som igår! Duschen kallar så vi hörs senare ? ...

Av Veronica Dentz - 25 juni 2014 02:28

Det börjar med att jag gick upp typ vid tolv och bara chillar, sen ringde jag till Natalie för att vi skulle ner till byn och fixa p-piller till mig för mina hade tagit slut, så jag gör mig iordning och går ut, då börjar det helt plötsligt regna, jip...

Av Veronica Dentz - 23 juni 2014 22:47

måndag idag och jag satt för det mesta vid datorn tills pappa ringde och tyckte att jag skulle laga mat, så det va bara att göra det.  sen stack min bror och repa och pappa stack och fortsatte jobba och jag blev återigen ensam hemma.  skrev till ...

Presentation


En tjej på snart 19 somrar som älskar allt från musik till matlagning. en skånetös som är öppen för det mesta.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards